петак, 6. август 2010.

Ispovesti narkomana

Konzumirao sam alkohol skoro celih 7 godina  sa kratkim pauzama. Kada nisam imao alkohol, postajao bih nervozan i tresao bih se. Rešio sam da potražim pomoć i izlečim se. Uz pomoć personala klinike sam postigao dobre rezultate veoma brzo i učiniću sve što je u mojoj moći da tako i nastavim zato što život bez alkohola i drugih otrova može biti divan. Danas napuštam kliniku sa nadom u bolje sutra. Uvek ćete biti u mojim sečanjima i molitvama. Voli vas vaš S.
S.P.


Narkomanija i alkoholizam jesu teške bolesti ali i za nju ima leka. Privatna ruska klinika Dr Vorobjev uspešno leči pacijente od narkomanije, alkoholizma, kockanja, depresije, napada panike, socijalne fobije i mucanja. 


Ja sam bio zavisnik poslednjih 18 godina... u toku tog tužnog perioda sam bio u mnogim centrima za rehabilitaciju i probao mnoge metode: program od 12 koraka, sajentološki metod, ili da jednostavno prestanem odjednom na svoju ruku. Klinika Dr Vorobjev je najbolje mesto na kom sam bio, i mesto gde sam sreo najprijatnije osoblje - doktore, sestre i ostalo osoblje. Ponosno mogu da kažem da danas čvrsto stojim sa obe noge na zemlji i da sam pun života i sreće, nešto što nikad nisam mislio da će biti moguće. Sve ovo što sam postigao dugujem klinici Dr Vorobjev!


M.L.

Нема коментара:

Постави коментар